Chcesz zarobić na pisaniu tekstów?

poniedziałek, 11 lipca 2011

GFK Polonia- Ankiety

Kolejnym, a zarazem bardzo renomowanym serwisem z ankietami jest GFK Polonia.

Firma ta dostaje zlecenia na badania różnego typu. Ja osobiście uczestniczyłam w badaniu produktów jakie kupuje się małym dzieciom na co dzień. Ankiety nie przychodziły mailem, a dostawało się je Pocztą Polską i odsyłało się również w ten sposób. Oczywiście wszystko na ich koszt. Do przesyłek dołączali darmowe gadżety typu notesik, długopis itp. Wg mnie bardzo miły gest. Poza tym jeśli chodzi o zapłate. Nie wiem jak jest w innych badaniach przez nich prowadzonych, ale akurat w tym dostałam katalog do wyboru i w danym tygodniu miałam zaznaczyć jedną nagrodę i odesłać. Wybrałam bon do sklepu Empik o wartości 50 zł i to po chyba 4  lub 6 tygodniowej zabawie:-). Nagrody były różne, od kocyków i przybory dla dzieci po właśnie bony do sklepów.

Firma bardzo rzetelna, która nie może sobie pozwolić na nieścisłości w terminach. Przyznam się ze zapomniałam wysłać chyba 2 ankiet pod rząd i mnie wywalili. Nie mam żalu i szczerze rozumiem:-). Sama bym się wywaliła. Swoją drogą dostałam bardzo miły list od tych państwa. Domyślam się, że większości tak piszą, ale i tak sie ciesze, że zostałam  w miły sposób wykluczona i że nikt na mnie nie naskoczył za najnormalniejszy w świecie brak czasu.
Pomimo tego wszystkiego serdecznie polecam, osobom systematycznym.

Aby się zarejestrować Kliknij TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz