Chcesz zarobić na pisaniu tekstów?

czwartek, 28 lipca 2011

FB Cash, zarabianie na Facebooku

Pisałam kiedyś, że na FB nie da się zarobić? Cóż biję się w piersi! Da się, moja wina, wprowadziłam was w błąd. Przez tyle czasu szukałam i nie dowierzałam, że nie ma żadnego programu i wystarczył jeden jedyny dzień, który zmienił moje zapatrywanie na FB. Ale do rzeczy.


Na czym można zarobić, a no na tym co Facebook "lubi..." najbardziej. Czyli na klikaniu w "lubię TO" i udostępnianiu informacji na swojej tablicy.
Za polubienie strony dostaniemy od 0,03 do 0,05 PLN i podobnie jest z udostępnieniem informacji na swojej tablicy. Minimum do wypłaty to 20 zł. Oczywiście  FBCash ma swoje warunki. Aby zapisać sie do ich serwisu, trzeba posiadać prawdziwe konto. Wszystko sprawdzane jest skrupulatnie, bo zwracają uwagę na Twoich znajomych i na aktywność na FB. Postanowiłam spróbować i puki co mam na swoim koncie 2,53 PLN to jest po jednym dniu pracy, po dopiero wczoraj moje konto zostało zaakceptowane.
Poza tym można u nich kupić polubienia stron na FB.

10 zł to koszt 100 lubiących
20 zł to koszt 200 lubiących
itd....

Jeśli ktoś ma ochotę sie zarejestrować do programu, lub kupić polubienia powinien kliknąć TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz