Chcesz zarobić na pisaniu tekstów?

czwartek, 7 lipca 2011

Cenne Opinii- Płatne Ankiety

W tamtym roku postanowiłam się zapisać do czegoś co dałoby i jakikolwiek zarobek. Mając już doświadczenie w tych sprawach, wyszukałam kilka portali oferujących zarobek w internecie. Moją uwagę przykuły ankiety, zrażona nie co niepowodzeniem ankietowym jakiego doświadczyłam będąc nastolatką, zapisałam się w kilku miejscach bez większego entuzjazmu. Zdziwiłam się jednak, gdy zaczęły przychodzić na moja skrzynkę mailową prośby o wypełnienie ankiety. Nie zawsze przechodziłam pomyślnie selekcje, ani nie zawsze chciało mi się wypełniać te ankiety. Jenak z perspektywy czasu patrząc stwierdzam, że w sumie trochę zyskałam, a nic nie straciłam. Może tylko kilka minut raz  na tydzień, czy też dwa. Puki co przedstawię wam jedną pozycję w której mam największą ilość pieniążków.

Cenne Opinie

Po kliknięciu w link, należy się zarejestrować. Podać dane zgodne z faktycznym stanem rzeczy i prawdziwy adres e-mail. Bo to właśnie na niego otrzymywać będziecie ankiety.
 Gdy wpiszecie już wszystkie dane i zatwierdzicie je, przyjdzie czas na aktywację konta. Zostanie do was wysłany mail aktywacyjnym linkiem, w który trzeba wejść. Od strony technicznej to by było na tyle. Możecie od razu zalogować się w panelu i wypełnić kilka ankiet dotyczących waszej osoby. Pamiętajcie, wpisujcie odpowiedzi zgodne z faktycznym stanem rzeczy. Dzięki temu ograniczycie do minimum otrzymane ankiety z tego serwisu, które będą was odrzucały jako potencjalnych ankieterów. Takie sytuacje będa sie jednak zdarzać wiec nie zrażajcie sie.

Poniżej wklejam wam  saldo mojego konta w powyższym serwisie
Saldo może nie jest imponujące, ale zawsze takie pieniążki przydadzą na np opłacenie jakiegoś serwera. Wiadomo ceny są różne i chcąc opłacić duże serwery byłaby to kropla w morzu. Ale dla takich serwerów blogowych byłoby w sam raz + oczywiście własna niewielka sumka.

Jednym z plusów tego serwisu, jest brak siatki poleconych. Co to oznacza? Nie musimy namawiać do zapisów nowych osób, aby przysyłali na ankiety. Prawdziwym zatem staje sie stwierdzenie, że aby zarobić poświęcasz raptem 5 min na wypełnienie ankiety i nic więcej.

 Aby się zapisać Kliknij TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz