Chcesz zarobić na pisaniu tekstów?

środa, 7 marca 2012

Porównanie : Fb Cash, Likesmanager i Fan Slave.

Postanowiłam zrobić małe porównanie tych trzech firm, w których główny zarobek opiera się na  klikaniu w "lubię to". Porównanie będzie dotyczyło, zarobków, czasu w którym dochodzi się do wypłaty i innych moich spostrzeżeń.



FanSlave      Fb Cash LikesManager
Zarobki w walucie  EURO PLN  PLN
Zarabianie na klikaniu w "Lubię to" Tak Tak Tak
Zarabianie na udostępnianiu reklam Nie Tak Nie
Zarabianie na poleconychTakTeoretycznie Tak w praktyce
wyszło tak, że mam kilku
poleconych a prowizja
od nich nie została mi
doliczona. Poza tym serwis
ma wadę, gdy loguje
się przez własny link
referencyjny zalicza
mój klik jako nowego poleconego, ale w sumie i tak nie dolicza prowizji...
 Tak
Próg Wypłaty 15 E  20PLN 6 PLN
Stawka za lajkowanieOd 3 do 7 punktów. Przy czym 2 punkty to 1 euro cent 2-5 gr 2  gr
Przewidywany czas na uzbieranie wypłaty 3-4 miesiące  Długo... ponad pół roku 2-3 miesiące
Częstotliwość dodawania linków Kilka dziennie Czasem jest kilka w ciągu dnia, a potem przez kilka dni nic. 2-5 dziennie
Wypłacalność Nie sprawdzono Nie sprawdzono Firma płaci bardzo szybko!!
Potwierdzenie zapłaty:
1,
Zaśmiecanie skrzynki pocztowej Nie zdarzyło się Otrzymałam 2, lub 3 maile Nie zdarzyło się
Działalność serwisu Bez zarzutu  Kilka razy się wieszał Kilka razy nie można się było zalogować

 Zarejestruj Się  Zarejestruj Się  Zarejstruj Się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz