Chcesz zarobić na pisaniu tekstów?

piątek, 16 marca 2012

Mypay.pl - pod lupą

            Ostatnio przeprosiłam się z serwisem Mypay.pl. Chciałam zobaczyć, czy warto mu jednak dać szanse. Kiedyś jakoś tak zupełnie sie do niego zraziłam.

            Co się od tamtego czasu zmieniło? Mnie się wydaje, że wszystko a prawda jest taka, że mogłam zupełnie nie dostrzegać jego zalet.

          Wypłata już od 7,50PLN, dotychczas prób wypłaty to 10 zł. Jak dla mnie zmiana na plus:)
Jest sporo płatnych akcji w których można uczestniczyć, a co najlepsze nie zbiera się żmudnie grosików, a najnormalniej w świecie zapisuje się do akcji za 0,50 gr np. i ta kwota zostaje nam doliczona. Są akcje, w których zapis jest o wiele bardziej wartościowy.
Najniższa stawka za akcje= 1 gr najwyższa 30 PLN. To się opłaca:).


            Bonusy: Serwis bardzo mocno postawił na użytkowników i zachęca ich do współpracy na wszystkie sposoby.





Realnie rzecz biorąc, 400 akcji będzie trudno uzbierać, jednak 50 to taka realna liczba. Do tego do akcji można zapraszać znajomych, a to również będzie działać na korzyść. Bo za każdy zapis do danej akcji wy dostaniecie prowizję.

               Poleceni, co by to było gdyby ich nie było? A no właśnie, a może należy zadać pytanie co to będzie jak ich sporo przybędzie? Za każde 10 zł które zarobi polecony, my możemy zyskać 1 zł.

Serdecznie zapraszam do rejestracji.
___________________________________

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz